.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تدوين استرات‍‍ژي اصلاح‌طلبان در مازندران
در جلسه‌اي كه با حضور اصلاح طلبان مازندران در ساري تشكيل شد، نمايندگان گروه‌ها و احزاب استان، شخصيت‌هاي با نفوذ اصلاح طلب و نمايندگان شهرستان هاي مازندران با تشكيل شوراي راهبردي اين گروه ها در استان به رياست ...
تدوين استرات‍‍ژي اصلاح‌طلبان در مازندران

استراتژي اصلاح طلبان مازندران با تشكيل شوراي راهبردي براي ائتلاف صد در صدي در استان تعيين شد.    
 
در جلسه‌اي كه با حضور اصلاح طلبان مازندران در ساري تشكيل شد، نمايندگان گروه‌ها و احزاب استان، شخصيت‌هاي با نفوذ اصلاح طلب و نمايندگان شهرستان هاي مازندران با تشكيل شوراي راهبردي اين گروه ها در استان به رياست جعفر رحمان زاده استاندار سابق زنجان به توافق رسيدند.
بر پايه اين گزارش،در اين جلسه كه بدون حضور خبرنگاران برگزار شد 11 نفر از حاضران به عنوان اعضاي اصلي اين شورا انتخاب شدند تا استراتژي اصلاح طلبان را تهيه و تنظيم كنند.
به گزارش فارس به نقل از يك منبع آگاه اين شورا، سياست‌هاي كلان اصلاح طلبان را در انتخابات هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي، تهيه مباني نظري اصلاح طلبان استان با توجه به نيازها و مطالبات، تدوين مسائل استاني و تبيين شعارهاي اصلاح طلبي، انتخاب مصاديق نمايندگان، هماهنگي نيروها و وفاق همچنين اجماع مطلق در ليست اصلاح طلبان را تهيه و در دستور كار قرار مي دهد.
اين منبع آگاه يادآور شد: حاضران در جلسه در راستاي ائتلاف صددرصدي گام برمي‌دارند و تنها راه پيروزي در انتخابات را نيل به اين اهداف مي‌دانند.
وي با اشاره به اختلاف‌هاي حزبي در سطح كشور افزود: در اين جلسه تصميم بر آن شد كه اين اختلافات در ميان اصلاح طلبان مازندران تاثير نگذارد و عزم استاني حفظ گردد تا زمينه براي دستيابي به كرسي‌هاي نمايندگي به وجود آيد.
خاطرنشان مي‌شود، بر اساس اطلاع دريافتي،داوود كشاورزيان استاندار سابق مازندران، جعفر رحمانزاده، معاون سياسي و امنيتي استانداري مازندران و استاندار سابق زنجان، فرمانداران سابق بابل، رامسر و جويبار، علي كريمه مله معاون سابق سياسي و امنيتي استاندراي مازندران، طاهر نژاد عضو مركزي حزب كارگزاران سازندگي كشور و نماينده سابق شهر چالوس، رحماني خليلي نماينده سابق نكا و بهشهر، غلامي، رجايي، احمدي فولادي، سران احزاب اعتماد ملي، مشاركت، انجمن مدرسان دانشگاه‌ها، خانه كارگر، حزب كار و مجمع روحانيون مبارز حضور داشتند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حسينی 8 مرداد 1386
بهترين راهبرد انتخاباتي بايستي بر محور تلاش براي حضور فعال کانديداهاي جوان خوشنام توانمند و عملگرا و داراي بينش و دانش لازم استوار گردد. نه افرادي که تا کنون در مصادري بودند که بهردليلي نتوانستند رضايت افکارعمومي را جلب نمايند. مردم قضاوت درستي خواهند داشت.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.318 seconds.